Sunday, December 11, 2011

apa KAH ini?? mari kita BERKONGSI pendapat dan IDEA,,, jom saksiKAN,,


TEST>>>ADA BERANI!!!~~

RED QUATTRO ENGINE TREATMENT BOOSTER diformulasasi berkaitan dengan Sistem pelinciran (Lubrication system) yang dirumuskan dengan kepakaran anak tempatan menggunakan Teknologi Nano yang terbukti keberkesananya mencapai tahap kualiti eksport.

RED QUATTRO ENGINE TREATMENT BOOSTER adalah aditif yang diformulasasikan (bahan kimia Petroleum) berasaskan cecair TEFLON dan FULLERENE yang diproses secara TEKNOLOGI NANO. Cecair TEFLON akan menyalut permukaan besi di dalam enjin dan kompartmen.
Produk ini diklasifikasikan American Petroleum Institute. (API-GF-5 standard specifications) untuk dicampur dengan minyak enjin Petrol atau Diesel.
Rumusan polymetric Engine Treatment Booster mampu menguatkan minyak pelincir tersedia ada dengan kelicinan tanpa larut “ non-degradable “ Surface coating menyalut permukaan komponen dalaman enjin dengan ketebalan 0.02 mikron hingga 0.04 mikron untuk mencegah hakisan permukaan piston-selinder dengan bahan terlicin polymetric dan Teflon.
Fullerene pula menghasilkan berjuta bebola bersaiz Nano yang memberi kesan “ roller ball effect “ pada permukaan keluli dalam enjin.

KELEBIHAN ENGINE TREATMENT BOOSTER

Mengurangkan geseran
Memanjangkan jangkahayat minyak enjin.
Meningkatkan prestasi
Menjimatkan penggunaan bahanapi

CARA PENGGUNAAN

Semua jenis kenderaan termasuk motosikal, kereta, van, dan juga kenderaan berat serta kegunaan industri. Boleh digunakan untuk Enjin Petrol ,disel atau NGV .
25ml Catalyst Engine Treatment Booster untuk setiap 1 liter minyak enjin .
1. Goncang botol sebelum guna
2. Potong muncung botol
3. Picitkan botol dan tuangkan ke dalam enjin melalui saluran lubang penyukat minyak enjin
( dip stick )

* 1 botol Engine Treatment Booster mengandungi 100ml
Untuk kenderaan yang menggunakan 4 liter minyak enjin campurkan 1 botol Engine Treatment Booster.
* untuk kegunaan motosikal hanya memerlukan 5ml Engine Treatment Booster sahaja.

UJIAN KESAN SERTA MERTA
SEBELUM GUNA:

Enjin kasar, bunyi kuat, bergegar, pejalanan rasa berat, gear susah masuk, dan enjin tersentap2.
Hidupkan enjin selama 1 minit dan pastikan pejalanan enjin itu stabil. Jika tidak stabil, enjin itu rosak dan perlu dibaiki sebelum pengunaan produk ini.

Berpandukan RPM meter di dashboard kereta,;
* Tekan throttle ke 3,000RPM selama 20 saat.
*Naikan, ke 4,000 RPM selama 20 saat.
* Naikan ke 5,000RPM selama 20 saat.

Hentikan enjin dan masukan ETB melalui Dip-stick penyukat minyak enjin. Dengan cara ini, ETB di adun dari bawah enjin dan naik serata ke semua komponen enjin.

SELEPAS GUNA:

Hidupkan enjin dan tekan throttle pedal ke 3,000RPM selama 20 saat. Naikan, ke 4,000 RPM selama 20 saat. Naikan ke 5,000RPM selama 20 saat.
Lepaskan throttle pada kiraan sebelum 60 saat. KESAN-SERTA-MERTA. Enjin transformasi menjadi senyap, licin, lancar, ringan dan berprestasi tinggi.

SEJARAH TEKNOLOGI CATALYST

1950 Bahan Graphite
1970 Bahan Moludenum Disulphide
1990 Bahan Teflon (PTFE)
2010 Bahan Fullerenes Nano-technology

GREEN TECHNOLOGY

ENGINE TREATMENT BOOSTER boleh dianggap sebagai senjata ekonomi dimana penggunaannya mampu mengurangkan kos operasi dan penyelengaraan kenderaan sehingga 20% setahun.
Ianya juga mampu mengurangkan pelepasan asap daripada ekzos kenderaan anda.

KESIMPULAN

RED QUATTRO ENGINE TREATMENT BOOSTER membantu mengurangkan geseran,mengurangkan gegaran, memanjangkan jangka hayat minyak enjin,meningkatkan prestasi enjin serta menjimatkan penggunaan bahanapi. Sesuai digunakan untuk semua jenis kenderaan termasuk motosikal, kereta, kenderaan berat dan industri samada enjin petrol atau diesel.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi :-

EN. RAZI : 0107077915
EN.FARID : 0106326943

www.redquattro.com